Záruční podmínky

Obecné informace

Kromě oficiálních spotřebitelských zákonů a předpisů upravujících záruku na produkty přebírají všichni prodejci na stránkách refurbed záruční podmínky uvedené na této stránce pro všechny fyzické produkty prodávané prostřednictvím těchto webových stránek. Záruční dobu stanovuje prodejce, přičemž povinná minimální délka záruky je 12 měsíců.

Kromě oficiálních spotřebitelských zákonů a předpisů, kterými se řídí zásady vracení peněz, nabízejí všichni prodejci na refurbed 30denní zkušební dobu od obdržení všech fyzických produktů prodávaných na refurbed. V rámci 30denní zkušební lhůty lze vrátit jakýkoli fyzický produkt bez ohledu na důvody zákazníků. Náklady spojené s vrácením hradí prodejce. Pokud si zákazník přeje opravit nebo vyměnit svůj produkt v rámci 30denní zkušební doby, prodlužuje se platnost zkušební doby na nejméně 14 dní od převzetí opraveného nebo vyměněného zařízení zákazníkem. Upozorňujeme, že oprava a výměna produktu během 30denní zkušební doby je možná pouze v případě, že má prodejce v době žádosti možnost opravit nebo vyměnit zařízení v přiměřené lhůtě. Pokud zákazník požádá o opravu nebo výměnu produktu během 30denní zkušební doby, ale oprava nebo výměna není možná z důvodu nemožnosti prodejce opravit nebo vyměnit zařízení v přiměřené lhůtě, prodejce po obdržení zařízení vrátí plnou kupní cenu zařízení za předpokladu, že zařízení není poškozeno v důsledku nesprávného zacházení zákazníkem.

Podmínky a rozsah záruky

Záruka se vztahuje na všechny technické aspekty zakoupeného zařízení. Prodejce zaručuje, že kupujícímu dodá produkt bez materiálových, výrobních nebo konstrukčních poškození, přičemž platným měřítkem jsou vědecké a technické normy v době nákupu. Je nezbytné, aby vada produktu odpovědná za poškození pocházela z uvedeného časového okamžiku. Nárok na výměnu z důvodu následného poškození je platný pouze v rámci platných zákonů a předpisů.

Tato záruka začíná běžet dnem nákupu po dobu stanovenou prodejcem, přičemž v případě opravy nebo výměny se prodlužuje.

Záruka platí od data nákupu po dobu stanovenou prodejcem. V případě opravy nebo výměny zařízení se záruční doba prodlužuje na minimálně 6 měsíců. (Pokud je v době opravy nebo výměny zbývající záruční doba delší než 6 měsíců, záruka tím není dotčena). Např: Pokud má zařízení zbývající záruční dobu 8 měsíců a je vyměněno z důvodu závady, zůstává záruční doba pro náhradní zařízení 8 měsíců. Pokud však zbývající záruční doba vadného zařízení činí pouze 4 měsíce, záruční doba náhradního zařízení se prodlouží na 6 měsíců.

Kromě toho rozlišujeme dva typy případů záruky. Pokud je vyměněna pouze jedna součástka, záruka se prodlužuje pouze na vyměněnou součástku (např. fotoaparát) na dobu nejméně 6 měsíců. Pokud je však vyměněno celé zařízení, záruka se prodlužuje na celé vyměněné zařízení na dobu nejméně 6 měsíců.

Zákazník může uplatnit své právo na záruku prostřednictvím písemné reklamace u prodejce v záruční době. Podmínkou pro uplatnění záruční reklamace je, že zákazník musí vadu

produktu nahlásit nejpozději do jednoho měsíce od jejího zjištění / příp. dokdy by to měl zjistit. Zákazník je povinen prokázat platnost záruky (tj. předložením faktury).

Záruka a vrácení zboží

Naši prodejci mohou zařízení opravit nebo vyměnit. Zpravidla opraví staré zařízení, pokud je to možné. Pokud to není možné, prodejce zajistí výměnu. V případě výměny bude staré zařízení bezplatně nahrazeno zařízením stejné nebo vyšší kvality (stejné třídy a kvality v době reklamace a stejného typu). Případně může prodejce spotřebiteli uhradit hodnotu zařízení. Rozhodne-li se prodejce pro náhradu hodnoty zařízení a potvrdí-li to písemně, prodejce si zařízení ponechá a po jeho obdržení vrátí spotřebiteli hodnotu zařízení.

Postup reklamace

Pokud se vyskytnou problémy s vaším zařízením, na které se vztahují výše uvedené záruční podmínky, obraťte se prosím přímo na prodejce a/nebo na náš refurbed zákaznický servis prostřednictvím níže uvedených kontaktních možností: Email: service@refurbed.cz

Tým zákaznického servisu refurbed zaregistruje vaši reklamaci a poté informuje prodejce. Prodejce vám následně zašle e-mail spolu s potvrzením o vrácení a štítkem, který vám umožní zaslat zařízení zdarma zpět prodejci.

Před odesláním zařízení příslušnému prodejci se ujistěte, že produkt byl resetován do původního výchozího nastavení a že ze zařízení byly odstraněny všechny osobní údaje a osobní účty (AppleID, Google Account atd.).

Dále zajistěte, aby byl produkt bezpečně a správně zabalen. Pokud již není k dispozici původní obal, použijte místo něj stabilní a profesionální obalový materiál (tj. krabici s velkým množstvím výplňového materiálu; obálka nepředstavuje dostatečnou formu obalu).

Důležité: Pouze při použití štítku pro vrácení zařízení prodejci je přeprava bezplatná.

Po přijetí provedou technici prodejce kontrolu zařízení. Zákazník následně obdrží zprávu o stavu a v případě oprávněnosti i náhradní zařízení. V případě vrácení peněz obdrží zákazník kupní cenu, nebo hodnotu zařízení prostřednictvím platební metody, která byla použita při transakci na refurbed. Upozorňujeme, že přeprava / zaslání zařízení je povolena pouze s předchozím souhlasem prodejce. Podrobnější informace o postupu reklamace naleznete zde: https://www.refurbed.cz/jak-vratit-zbozi/

Výjimky

Předpokladem platné záruky je správné používání a údržba zařízení a dodržování pokynů pro uživatele uvedených v návodu k obsluze výrobce. V případě nezodpovědného, nebo nesprávného zacházení záruka zaniká.

Příklady nesprávného / nezodpovědného zacházení jsou:

· rozbitý displej a/nebo kryt

· poškození vlivem tekutiny

· elektrické poškození způsobené nabíječkami, které nejsou schváleny výrobcem zakoupeného zařízení

· manipulace s operačním systémem, která vede k narušení jeho zabezpečení a základních funkcí

· odstranění operačního systému nebo zablokování operačního systému prostřednictvím neodstranitelných uživatelských účtů

· instalace „Jailbreaků“, „Rootů“ nebo jiného škodlivého softwaru do zakoupeného zařízení

Rozsah záruky se nevztahuje na:

· rozšiřitelné díly, jako jsou externí paměťové karty nebo kryty fotoaparátů či objektivů

· poškození křehkých prvků výrobku, jako je sklo, displej a objektivy prasknutím

· spotřební materiál, jako jsou baterie (pokud životnost baterií zůstává v souladu s údaji výrobce)

· drobné nesrovnalosti mezi skutečným a nominálním stavem výrobku, které nemají vliv na jeho funkčnost

· chyby nebo poškození způsobené chybnou obsluhou výrobku

· poškození způsobené životním prostředím, chemikáliemi nebo čisticími kapalinami

· poškození výrobku způsobené montáží / instalací nebo přepravou

Záruka zaniká v případě:

· nedodržení pokynů k montáži, údržbě nebo ošetřování uvedených v návodu k použití

· poškození související s běžným opotřebením (tj. známky používání na krytu a/nebo displeji) nebo úmyslné poškození

· nesprávná aktivace

· nedbalá nebo chybná údržba

· poškození, které bylo zjevně způsobeno nesprávným používáním zařízení

· poškození způsobené životním prostředím nebo přírodními vlivy (tj. přírodními katastrofami), mimo jiné včetně záplav, požáru nebo mrazu

· otevření zařízení nebo jeho oprava jinou osobou nebo subjektem než příslušným prodejcem (pokud s tím prodejce výslovně písemně nesouhlasí)

Záruka nepokrývá

Pokud se na poškození zařízení nevztahuje tato záruka nebo pokud poškození zařízení nelze zjistit, je zákazník povinen uhradit náklady na dopravu a přepravu.

Kromě toho zákazník nese odpovědnost za náklady, které vzniknou v souvislosti s procesem kontroly.

V případě, že je zákazník upozorněn na to, že se na zařízení nevztahuje záruka, a na náklady spojené s opravou, a rozhodne se nechat zařízení opravit, budou mu účtovány náklady na práci a materiál.

Pokud k poškození došlo po dodání zařízení, je na prodejci, aby rozhodl, zda zařízení opraví na základě dobré vůle. V tomto případě nemá zákazník na opravu zařízení právní nárok.

Při kontrole nebo opravě zařízení v rámci záručního nebo pozáručního procesu mohou být údaje o příslušném zařízení vymazány. Společnost refurbed ani prodejce či partner pro opravu nenesou žádnou odpovědnost za ztrátu dat jakéhokoli druhu. Zálohování veškerých dat, včetně nastavení, softwaru a softwarových licencí, a odstranění veškerých osobních nebo jinak citlivých údajů je v odpovědnosti zákazníka a musí být provedeno před odesláním.

Zákazník je rovněž upozorněn, že při zjišťování příčiny poškození nebo při opravě zařízení může dojít ke ztrátě odolnosti zaslaných zařízení proti vodě a prachu, která je garantována výrobcem. Poskytovatel za to nenese žádnou odpovědnost.

Vaše práva

Kromě práv obsažených v záruce má zákazník určitá zaručená zákonná práva. Tato práva, která jsou někdy pro zákazníka výhodná, nejsou zárukou omezena. Záruka navíc nemá vliv na možnost uplatnit práva původního nebo druhotného kupujícího vůči výrobci původního výrobku.

Přihlas se k odběru našich novinek a ušetři 400 Kč!

Už nikdy nepromeškej žádnou nabídku.

Informace o použití osobních údajů najdeš v našich Zásadách ochrany osobních údajů.