Procesy vrácení/výměny

Chcete-li vrátit produkt, nechat ho opravit nebo vyměnit, postupujte takto:

  1. Dodavatele můžete kontaktovat prostřednictvím svého účtu na refurbed tak, že vyberete svou objednávku a kliknete na „Vytvořit nový požadavek“. Uveďte důvod vrácení tak, aby mohl být váš požadavek co nejdříve zpracován. Pokud potřebujete pomoc nebo máte dotazy, tým zákaznického servisu refurbed má přehled o veškeré komunikaci mezi vámi a obchodníkem, takže se na něj můžete samozřejmě obrátit prostřednictvím svého účtu a získat rychlou a spolehlivou podporu.

  2. Od dodavatele dostanete návratový štítek e-mailem. S tímto návratovým štítkem můžete zařízení odeslat bezplatně zpět dodavateli. Od dne, kdy jste obdrželi návratový štítek od dodavatele, musíte zařízení odeslat zpět dodavateli nejpozději do 14 dnů.

    1. Před odesláním produktu si uložte všechny osobní údaje ze zařízení, použijte vhodnou zálohu podle své volby. Poté vraťte zařízení do továrního nastavení a (u produktů Apple) odpojte spojení s iCloudem.

    2. Vytisknete štítek na vrácení.

    3. Produkt zabalte správně a bezpečně. Pokud již není k dispozici původní obal v požadovaném stavu, použijte na přepravu místo něj stabilní a profesionální obal (například karton s dostatečným výplňovým materiálem; bublinková obálka se nepovažuje za stabilní obal).

    4. Přinesete balíček s návratovým štítkem na přijímací místo dopravce. Název dopravce je uveden na návratovém štítku.

    5. Odevzdáte balíček na přijímacím místě a vaše zásilka bude zdarma odeslána dodavateli.

    6. Nezapomeňte si pro všechny případy zaznamenat TrackingID, abyste vždy mohli sledovat zásilku.

    Důležité: Pouze s návratovým štítkem od dodavatele můžete zařízení odeslat zpět bezplatně!

  3. Balíček je doručen dodavateli.

    1. Každý vrácený přístroj je zkontrolován technikem dodavatele. Jakmile dodavatel vrácené zařízení přijme, budou vám vráceny peníze. Vrácení peněz musí být provedeno nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste obdrželi oznámení o odstoupení od smlouvy.

    2. Jestliže jste požádali o výměnu nebo opravu, obchodník vrácené zařízení zkontroluje. Poté určí, zda je možné zařízení vyměnit nebo zda je možná oprava. Pokud tomu tak není, budou vám vráceny peníze. Jestliže se jedná o zařízení po uplynutí 30denní zkušební lhůty, bude vrácena aktuální hodnota zařízení. Pokud je oprava možná, počítejte se lhůtou 2 až 7 pracovních dnů na její provedení.

    Důležité: Dodavatel vám může vrátit peníze nebo poslat náhradní zařízení až poté, co mu dorazí staré/poškozené zařízení! To je nutné, protože dodavatel musí ověřit, že se jedná o stejné zařízení, které bylo původně odesláno.

  4. Jakmile dodavatel dokončí kontrolu a/nebo opravu podle požadavku/výstupu, pošle vám zpět vrácené peníze/vyměněné zařízení, nebo vám pošle zpět opravené zařízení.

Naše nejlepší produkty

Přihlaste se poprvé k odběru našich novinek, ušetřete 250 Kč!

Už nikdy nepromeškejte žádnou nabídku.

Informace o použití osobních údajů najdete v našich Zásadách ochrany osobních údajů.